logo
Informații generale

Campanii debit direct

1. Care este rolul ARC?
2. Cine are acces la platforma de donaţii prin debit direct din România?
3. Care sunt domeniile pentru care se pot strânge fonduri prin debit direct?
4. Cum poate organizația mea să aibă acces la mecanismul de donaţii prin debit direct?
5. Ce informaţii îmi sunt solicitate la completarea formularului de înscriere?
6. Care sunt criteriile de eligibilitate pentru ca organizația mea să poată folosi mecanismul de donaţie prin debit direct?
7. Când pot înscrie proiectul de campanie pe platformă?
8. Ce se întâmplă cu un proiect de campanie înscris pe platformă?
9. Care sunt criteriile de jurizare ale unui proiect înscris pe platforma de donaţii prin debit direct?
10. Ce obligaţii are organizația mea, dacă primește donații recurente?
11. Cât durează o campanie de atragere de donaţii prin debit direct?
12. Când ajung banii donaţi la organizaţie?
13. Ce costuri presupune pentru organizaţie utilizarea sistemului de donaţii prin debit direct?
14. Cum poate organizaţia mea să comunice cu donatorii?
15. Ce informaţii află publicul larg despre campanie?
16. Cum sunt protejate datele personale ale donatorilor?
17. Cine strânge formularele prin care donatorii sunt de acord să doneze pentru o organizaţie?
18. Ce parcurs au formularele?
19. În cât timp ajung formularele la banca la care donatorul are cont
20. Cum aflu dacă informaţiile completate de către donator în formular sunt corecte?
21. Când şi cum aflu dacă au fost debitate cu succes conturile donatorilor?
22. Ce se întâmplă dacă donatorul nu are suficienţi bani în cont la momentul debitării?
23. Cuantumul donaţiei poate fi schimbat?
24. Când şi în ce condiţii poate donatorul să înceteze să doneze?
25. Cum ştie un donator că persoana care îi cere să completeze formularul de donaţie într-un loc public este un reprezentant al organizaţiei?
26. Există posibilitatea să completeze altcineva formularul în locul donatorului?
27. Poate o persoană să facă pe loc o donaţie în bani pentru organizaţie?
28. Care este factorul care duce la succesul unei campanii de debit direct?